Заявка в ДК ScrapMir

Всім привіт!
  ScrapMir оголосив набір в ДК.

 
Мене звати Оля, живу я в мальовничому місті Коломия разом з донечкою і чоловіком. Також маю двох котиків. Працюю в художній школі викладачем рисунку та композиції. Працюю зі скрапом вже 3 роки. Кожного дня вчусь чогось нового в скрапі. Без творчості не можу прожити ні дня, щось створюю своїми руками. Дуже люблю малювати.  Цікавлюся новими видами мистецтва.
Я дуже люблю працювати з папером, а особливо запах паперу який щойно з друкарні.
Кожна колекція паперу надихає на створення чогось неймовірного. Дизайнерство в команді, де навколо оточуть професіонали, стимулюють до творчого   вдосконалення. Тому і подаю свою заявку,  щоб зростати у творчості.  Знімати відео я лише починаю вчитися. Публікацію можу писати на російській мові. Фото майстер-класи найближчим часом планую знімати.  Я дуже хочу працювати з вами - це моя мрія. 

А ось мої роботи

Панно








Новорічна іграшка








Magic Box




Дуже надіюсь, що мої роботи будуть вам довподоби. 



Мене можна знайти:

4 коментарі:

Загальна кількість переглядів сторінки