Sweet dreams

Привіт!
Через два дні в мене день народження, і я маю піднесений настрій. Так, що я поринула у творчість. Надихнуло мене завдання від Art Club Ua Завдання: Дошка натхнення "Гутництво"

А вийшла в мене літня сторінка. Вона мені навіює нотки романтики, ніжності і літньої свіжості. Для створення цієї сторіки я використала трафарет цеглинки, а головне - це вікно з чіпборду на яке з зворотньої сторони  наклеяла плівку на якій нанесений клей гель з смарагдовим акрилом і глітером. Таким чином хотіла добитися ефекту скла.  Ще в роботі добавила смарагдових камінців.
Прошу до перегляду









Роботу добавлю до завдання Завдання липня з ОЕ КРАПЛЯ
в мене бризки фарби і капельки роси

Також добавлюсь до галереї
Використала  лист для вирізання  "Mysterious garden"
використала лист з колекції "Влюбленность"
також картинку з дамою в шляпі



Рецепт з ОЕ - липень
чіпборд, вирубка, квітка, рослинний мотив, горох

Немає коментарів:

Дописати коментар

Загальна кількість переглядів сторінки