Три листівки для конкурсу "Paper Queen" 2020 старт

Всім привіт!


Сьогодні хочу показати вам свої три листівки, які я творила спеціально для конкурсу "Paper Queen" 2020 - старт
Зробила я листівки з паперу Скап Мір, а саме з колекцій  
Cozy ForestDelicious Recipes, Time to Dream
Я так надихнулася цим етапом конкурсу, та взагалі папір від Скрап Мір дуже надихає. Листівки створилися на одному диханні.

Завдання було створити 3 листівки, які чимось будуть схожі, а чимось різні. Мої листівки схожі формою, також у кожної є вікно і метелики, пташки та вони різні по стилю. А головне вони мені дуже подобаються.










Надіюсь, що справилась з завданням 


13 коментарів:

  1. Олічка, чудові листівки😍 Мені дуже подобається їх форма будиночок 🥰

    ВідповістиВидалити
  2. Ах, какие домики! Невероятно красивые все!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Очень красивые открыточки!!!Видела их в инста)) Сразу запомнились!! Спасибо за украшение конкурса "Paper Queen" от Scrapmir.

    ВідповістиВидалити
  4. Олюсь , ще напишу тут, бо вже бачила їх в інста) Ці листівочки супер!!! Ідея дуже класна! Дякую за участь в конкурсе "Paper Queen" від Scrapmir.

    ВідповістиВидалити
  5. Какая форма и объем! Фантастика! Особенно понравилась открытка из cozy forest, прямо в сердце!Спасибо за участие в нашем конкурсе от чб ScrapMir!

    ВідповістиВидалити
  6. 100 - процентное попадание в условия конкурса. Казалось бы, такие разные коллекции , а обьедененные одной идеей создают целостную композицию. Домики полчились очень красивые. Выбольшая молодец. Спасибо за участие в конкурсе "Paper Queen" от Scrapmir.

    ВідповістиВидалити
  7. Ну до чего же хороши открыточки!!! Взять домики за общую форму оказалось шикарной, беспроигрышной идеей! Выбрать одну лучшую открытку просто невозможно, они все прекрасны!Спасибо за участие в нашем конкурсе! ScrapMir

    ВідповістиВидалити

Загальна кількість переглядів сторінки