Магніт.

Всім привіт!
Сьогодні з Вами Ольга Гереджук і моє натхнення зі ScrapBox та Скраппосиденьки.

Весна мене надихає на яскраві  весняні роботи. Ось  я  і створила весняний магнітик  у вигляді кухонної дощечки . Моя дощечка прикрашена весняними квіточками ручної роботи Юлії Ятчук. Папір та вирізалки від  Юлічки Мосійчук. Прекрасною формою та прикрасою магніта став чіпборд від ScrapBox.












Нехай у Вашому житті панує щастя!



Задание апреля "В погоне за белым кроликом". ОЭ: кролики, цветы.



Challenge #3/2020 - "Little animals"



Завдання квітня "Моє натхнення"

7 коментарів:

  1. Олічка, магнітик дуже весняний з соковитою ранньою зеленню, ммм. Справжня весна! Дякую, що надихаєшся і твориш разом з ТМ Scrapmir!

    ВідповістиВидалити
  2. Просто пахнет весной от вашей работой! Спасибо за участие в нашем задании! ScrapMir

    ВідповістиВидалити
  3. Какая симпатичная идея и воплощение! По-весеннему свежая цветовая палитра)) Спасибо, что творите с Freetany Flowers!

    ВідповістиВидалити
  4. Какая интересная работа! Спасибо, что творите с Freetany Flowers!

    ВідповістиВидалити

Загальна кількість переглядів сторінки