Заявка в ДК СкрапМір.


Доброго вечора!
Сьогодні я вже втретє подаю заявку в ДК СкрапМір. Спробую знову, адже не знаєш в який момент тобі усміхнеться доля. Я обожнюю папір від СкрапМір, тому що він гарної якості і має завжди цікаві дизайни.
Design Team Call 2020
Мене звати Оля, живу я в мальовничому місті Коломия. Працюю в художній школі.
У скрапі вже 4,5 роки. Кожен день вчуся чомусь новому в скрапі. Без творчості не можу прожити жодного дня, щось створюю своїми руками. Дуже люблю малювати. Цікавлюся новими видами мистецтва. Я дуже люблю працювати з папером, а особливо подобається запах паперу щойно з друкарні. Кожна колекція паперу надихає на створення чогось неймовірного. Дизайнерство в команді, де оточують професіонали, стимулює до творчої досконалості. Тому і подаю свою заявку, щоб рости в творчості. Я дуже хочу до вас і творити з вашою чудовою продукцією.



А ось і мої роботи

Листівка






Мене можна знайти:
geredzhukolga@gmail.com

7 коментарів:

Загальна кількість переглядів сторінки