Осінній будиночок.

Всім привіт!
Сьогодні з Вами Ольга Гереджук і моє натхнення з ScrapJoy.



Осінню я особливо люблю бабине літо, тоді так тепло і хочеться більше часу проводити на природі. В мене сьогодні вийшла осіння хатинка, яку прикрашають трави, листя, ягоди, квіти, метелики. Особливими в моїй композиції є чіпборд від ScrapJoy - ГАРБУЗ З КОЛЕКЦІЇ "ОСІННІЙ НАСТРІЙ""ГОЛУБИ НА ГІЛЦІ", для більш яскравого ефекту я їх пофарбувала акриловими фарбами.


Такий будиночок в мене вийшов завдяки матеріалам з інтернет-магазину ScrapJoy.
Всередині віконечка шейкер.

Трішки деталей поближче.


Нехай у Вашому житті панує щастя!

9 коментарів:

  1. Какая яркая осень!Спасибо, что творите с блогом Freetany flowers!

    ВідповістиВидалити
  2. Какая милая сказочка избушка! Столько деталей!Спасибо, что творите с Freetany flowers!

    ВідповістиВидалити
  3. Какой же красивый летний домик🤩 спасибо от Freetany flowers

    ВідповістиВидалити
  4. Очень, очень классная работа !!! Такой крутой осенний домик, столько красоты под окном!!! Спасибо огромное за участие в задании ЧБ Скрапмир!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Волшебный домик!! Столько тепла и любви вы вложили в эту работу!!))Cпасибо за участие в задании от ScrapMir.

    ВідповістиВидалити

Загальна кількість переглядів сторінки